"Chemik" Piotr Wójcik

Hej :) Dawno mnie tutaj nie było, mam nadzieje, że mi wybaczycie, ale miałam obronę pracy licencjackiej i dużo nauki. Obroniłam się! :) 
Recenzja:
Druga część serii Metropolia Piotra Wójcika pt. „Chemik”. Akcja tej powieści tak samo jak pierwszej dzieje się na śląsku. Autor przenosi nas do Katowic dwa miesiące później. Młody chłopak student popełnia samobójstwo, rzuca się z 10. piętra. Śledztwo prowadzi znana nam z poprzedniej części  świeżo awansowana  komisarz Sabina Trzmiel. Jednocześnie na rynek trafia nowy narkotyk Lamborghini. Co miał  z tym wspólnego zmarły student? Co łączyło go z Panią Prezydent Kingą? Czy było to morderstwo czy samobójstwo?


Kolejna część tej serii jest tak samo pasjonująca. Autor przenosi nas w realia produkcji narkotyków. Poznajemy dilerów pół świadka. Książka ciekawa i interesująca, porywa do czytania swoją fabułą. 
Spotykamy postacie z pierwszej części , starych znajomych.  Czyta się bardzo szybko i z dużym zainteresowaniem. Losy bohaterów wciągają niesamowicie. Doskonale napisany kryminał, aby więcej takich książek na naszym rynku. Autor pisze z wielkim zainteresowaniem i inspiracją i zachęciła mnie do czytania. Powieść dla miłośników gatunku kryminału. Zakończenie nieoczekiwane i zaskakujące, czyżby autor szykował kolejną tak dobrze napisaną lekturę. Okładka przyciąga wzrok i pobudza naszą wyobraźnie. Polecam.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Katalog motyli" 🦋

"Dotyk Anioła" Katarzyna Mak