"Artystka" Daniel Lachendro

„Artystka” Daniela Lachendro to powieść typowo erotyczna z małą domieszką książki obyczajowej. Raul to młody dwudziestokilkuletni chłopak, boryka się z traumą z dzieciństwa, agresywny ojciec i zmarnowane dzieciństwo. Mieszka z mamą i młodszym bratem. Przyjaźni się z Luisem kolegą z sąsiedztwa. Spotyka się z Alice, dziewczyną mieszkającą w pobliżu. Łączy ich tylko upojny seks. Czy ze strony Raula to coś więcej, czy to przerodzi się w miłość?
Jak postąpi Alice, co z tego wyniknie? 


To moje pierwsze spotkanie  z tym autorem.  Kolejna powieść nasycona erotyzmem i namiętnością. Trochę mi się już znudził ten temat, kolejne 365 dni. Tylko tym razem powieść napisana i widziana oczyma mężczyzny, coś nowego. Nie ma żadnych porachunków mafijnych i broni. Erotyzm
w czystej postaci. Artystka powinna być zaliczona jako powieść erotyczna, a nie romans. Jak dla mnie język za bardzo wulgarny. Raul jako główny bohater nie spodobał mi się za bardzo, jest bardzo cyniczny jak na młodego faceta. Nie urzekł mnie jego styl. Jego wulgarne zachowanie, ciągłe przekleństwa nie przemówiły do mnie. Powieść porusza bardzo ważny temat przemocy w rodzinie, traumy i drastycznych przeżyć, jakie muszą przechodzić dzieci, kiedy rodzina się rozpada. Cała fabuła i akcja krąży wokół seksu i przeżyć z nim związanych. Szkoda, że autor bardziej nie rozwinął innych wątków, bo by było bardziej ciekawie. Tak szczerze, to nie jest to styl jaki lubię, nie wzbudziła moich emocji. Bardzo dużo jest na rynku powieści o podobnej tematyce, trochę już mi się znudziły, ale ile czytelników tyle opinii. Czyta się bardzo szybko, przeczytałam ją w jeden wieczór. Zakończenie nieoczekiwane i trochę mnie rozczarowało, dziwnie się skończyło, bez słowa wyjaśnienia. Okładka ładna, przyciąga wzrok przystojny facet. Szkoda, że miękka obwoluta. Nie wiem czym sugerował się autor tytułując tę powieść „Artystka”, ponieważ nie znalazłam żadnego powiązania z fabułą. 
Przeczytajcie i napiszcie co sądzicie o tej pozycji. Może was urzeknie i oczaruje. Życzę wam tego z całego serca.


Wydawnictwo: Novae Res 
Autor: Daniel Lachendro 
Ocena: 3/5 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Katalog motyli" 🦋

"Dotyk Anioła" Katarzyna Mak

"Chemik" Piotr Wójcik