Francuskie noce Adriana Rak

Recenzja/opinia: 

„Francuskie noce” Adriany Rak

To powieść obyczajowa i kontynuacja „Marokańskie słońce”.  To już nie moje pierwsze spotkanie z autorką. Historia jak wiele innych, wielka miłość i dużo problemów. Bardzo wciągnęły mnie losy Marysi, Piotra oraz Bilala. Czytało mi się szybko i przyjemnie, urzekła mnie ta historia. Przeczytałam w dwa wieczory.  Ta książka  pokazuje nam ze życiowe zmiany są potrzebne i ze warto walczyć o miłość, nawet jak jest trudna do zdobycia. Ukazuje nam koleje   przyjaźni na dobre i na złe. Książka jest bardzo romantyczna i uczuciowa. Od pierwszych stron polubiłam Marysie, ponieważ jej życie jest skomplikowane, a i tak się nie poddaje. Powieść idealna dla osób, które uwielbiają pozycje obyczajowe, a także romanse. Podsumowując,  książka jest o miłości, przyjaźni, szukaniu swojego celu w życiu, a także w tle depresja i śmierć. Zakończenie mnie trochę rozczarowało, liczyłam na inny zwrot akcji. 
Godna przeczytania. Polecam.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Katalog motyli" 🦋

"Dotyk Anioła" Katarzyna Mak

"Chemik" Piotr Wójcik