"Z tobą zawsze" Beata Sagan


Książka Beaty Sagan „Z tobą na zawsze” to powieść obyczajowa

Pewnie każdy z was zna to uczucie pierwszej miłości. Motyle w brzuchu, spocone dłonie 
i uginające się kolana. Każdy też zna pewnie uczucie do kogoś bez wzajemności

Joasia ma wszystko o czym zapragnie. Chodzi do szkoły, nie ma problemów z nauką. 
Ma nadopiekuńczych rodziców i dobrych przyjaciół, ale czy tych właściwych i dla niej odpowiednich?! Przyjaźni się z Piotrem, sąsiadem z naprzeciwka. Podkochuje się w Marku, który jest przystojny i fajny. Chce za wszelką cenę iść z nim na studniówkę. 
Czy jej się uda? A może poczuje coś do Petera? 
Czy nadopiekuńczy rodzice się zmienią w stosunku do swojej kochanej córki? 
Wszystko może się zdarzyć… 



To debiut młodej pisarki i moje pierwsze spotkanie z panią Beatą Sagan. Powieść obyczajowa z gatunku New Adult. Bardzo przyjemna lektura na oderwanie się od dnia dzisiejszego i ciężkich pozycji. Czytałam z wielka przyjemnością, zaciekawiły mnie losy dziewczyny. Nie mam pojęcia czemu, ale poczułam jakąś więź między sobą, a główną bohaterką Joanną. Dzięki niej przypomniały mi się lata spędzone w technikum, moja studniówka i matura. W powieści mamy ukazaną nadopiekuńczość rodziców, zwłaszcza mamy dziewczyny. Fakt żyjemy w ciężkich czasach, bo na świecie jest dużo zła, ale trzeba sobie jakoś z tym radzić. Oczywiście dbać o bezpieczeństwo. Okładka jest przepiękna, choć zrobiłabym jaśniejszy tytuł powieści, ponieważ bardziej by był widoczny. Podsumowując, książka o poznawaniu samego siebie, miłości, uczuciach i przyjaźni, ale także o nastoletnim buncie i nadopiekuńczości.  Polecam z całego serca.


Autor: Beata Sagan 
Wydawnictwo: WasPos 
Ocena: 5/5
Tytuł: Z tobą zawsze 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Katalog motyli" 🦋

"Dotyk Anioła" Katarzyna Mak

"Chemik" Piotr Wójcik