"Dotyk Anioła" Katarzyna Mak

„Dotyk anioła” Katarzyny Mak to ekscytująca powieść o miłości i namiętności. Kiedy się spotykają Bradley i Angelika ich świat wywraca się do góry nogami. Jedna nieprzemyślana decyzja, jedno spotkanie i uderza w nich grom z jasnego nieba. Czy ich życie wróci na właściwe tory? Co z tego wyniknie, gdy spotkają się dwie tak różne osobowości?



Powieść bardzo wciągająca, emanuje żarem. Dwoje różnych bohaterów, których dzieli wszystko. 
Angel to biedna dziewczyna, która wyrusza za ocean w poszukiwaniu lepszego bytu, ale także by spotkać się ze siostrą, czy tajemnica, którą skrywała jej rodzina zmieni życie obu dziewczyn. 
Spodobał mi się Bradley, taki typowy maczo, bez skrupułów potrafi zabić człowieka, a próbuje się zmienić dla dziewczyny. Książka wciągnęła mnie bardzo, czytając ją byłam pochłonięta historią bohaterów. Czyta się bardzo szybko i z ogromnym zainteresowaniem. Powieść z namiętnymi scenami, ale  bez żadnych wulgaryzmów. Czytałam już inne powieści Pani Katarzyny, „Usłane różami” i trylogie „Między nami miłość”, ale ta książka jest trochę inna. Pokazuje nowe oblicze pisarstwa Pani Kasi. Wciąga od pierwszej strony, czyta się z wielką sympatią i zapałem. 
Podczas czytania trzymałam kciuki za Angel  i Bradleya, aby pokonali swoje demony i kłopoty. Polecam nie może jej zabraknąć w waszej biblioteczce. Nie mogę się doczekać kolejnej części „Sen o aniele”.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Katalog motyli" 🦋

"Chemik" Piotr Wójcik